Twingly statistik

lördag 19 september 2015

Varning för liknande skräpmail

Jag får dagligen skräpmail med liknande innehåll som nedanstående som jag kopierat innan jag tar bort det från min inkorg. Om jag hade trott på budskapet i dessa mail, så hade jag nu varit mångmiljonär. Jag varnar alla lättrogna. Klicka aldrig på länkar som finns med i sådana mail. Om du gör det kommer du att bli översvämmad av sådana mail. Det har kostat mig mycket tid att radera dessa som dagligen översvämmar min inkorg, trots att jag markerar deras domäner som skräppost

Hei Rolf,
Systemet har dragit ut två personer som tillsammans med ett fåtal andra från MOTALA kämpar om att få hyran betald varje månad i 12 mån.
Följande personer har dragits:
1: Rolf Ericson 2: (Jag har raderat det här namnet)
Systemet är inställt på att hitta två nya namn om personerna ovan inte deltagit innan Lördag.
Så heter du Ericson eller S.(jag har raderat efternamnet)......... i efternamn ska du redan idag bekräfta att du vill vinna hyran betald varje månad i 12 mån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar