Twingly statistik

söndag 11 maj 2014

Jukebux har återbetalat

Jukebux,com har nu återbetalat de 349 kronor de stulit från mitt konto, Det har tyvärr tagit väldigt mycket av min tid och energi att äntligen få dem till detta. Nu uppmanar jag alla som råkat ut för deras bedrägliga marknadsföring att på liknande sätt påverka. Detta sker genom att ni vänder er till den bank där den otillåtna transaktionen har gjorts. Om det inte lyckas första gången så uppmanar jag er att överklaga. Banken måste ta hänsyn till sina kunder och kan absolut inte finna sig i att deras kunder på detta sätt förlorar förtroendet för dem.

5 kommentarer:

  1. Så här skrev man till mig från Jukebux.com:
    ”We're sorry, Rolf, we did not intend to deceive you or others, or in any other way be harmful towards anyone or anything.”
    Översatt till svenska:
    ”Vi ber om ursäkt, Rolf, vi hade inte för avsikt att lura dig eller andra, eller på annat sätt vara till skada för någon eller mot något.”

    Undrar mycket över vad som är deras avsikter eftersom deras bedrägliga / falska marknadsföring fortsätter precis som förut. Det låter så bra med en ursäkt, men vad betyder den för dem som inte fått rättelse efter det att man blivit påtvingad något man inte vill ha. Därefter har man blivit bestulen på sitt konto genom otillåtna dragningar. Den enda möjlighet som funnits för att förhindra fortsatta avdrag har varit att spärra det gamla kortet och skaffa ett nytt. Detta är naturligtvis bedrägeri och ingenting annat.

    SvaraRadera
  2. Har råkat ut för samma sak. Har varit ute och rest hela sommaren och har upptäckt att de dragit 349 kr två gånger. Ska spärra kortet snarast. Dum som man är klickar man på en länk. Dyrköpt erfarenhet.

    SvaraRadera
  3. Det er ikke kun i Sverige at firmaet arbejder også i Danmark

    SvaraRadera
  4. did you get the pair of shoes finally ?

    SvaraRadera