Twingly statistik

onsdag 22 september 2021

Nya händelser

 I dag onsdag den 22 september har jag talat med Urologen och fått glädjande besked. Alla mina värden psa, njurar och lever är normala. Psa värdet 0,15. 

I går tisdag fick jag kärt besök av Annas svärfar Donald och hans kvinna Barbro. 

I söndags besökte jag tillsammans med Arne gudstjänsten i Pingstkyrkan där vår ungdomsledare William Wengelin predikade och vi firade även nattvard. För sången och musiken svarade Gospel five. Jag lägger ut den på en extra länk. Ni måste helt enkelt lyssna på den.

Efter gudstjänsten röstade jag i kyrkvalet. I kyrkofullmäktige S, i stiftsfullmäktige POSK och i Kyrkomötet KD.

Kommande händelser: I början av oktober blir det ett förberedande besök på ögonklinik i Tranås där man avgör när starroperation skall göras. Det ska bli skönt när det äntligen skall göras och min syn kommer att bli bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar