Twingly statistik

måndag 14 februari 2022

Alla hjärtans dag!

 



Varma och kärleksfulla hälsningar till er alla mina nära och kära, grannar och vänner. Jag är så tacksam för barn och barnbarn och för all den kärlek och omsorg som  ni ger mig på olika sätt.

Nyss pratade jag i telefonen med min syster Ingrid i Norrköping, som i mars månad fyller 92 år. Hon är mycket vital för sin ålder och reder sig bra i sin lägenhet.

För min egen del kan jag berätta att jag är sysselsatt med mycket skapande verksamhet. Jag är så tacksam för den hjälp jag nyligen fått av en god vän med att komma till rätta med en del problem som jag haft med mitt Cubase musikprogram. Nu kan jag lättare producera text, noter och musik.

Min önskan är att få det jag skapat så intressant att det kan tas emot och användas av andra. Jag känner mig inte tillräckligt nöjd med att bara göra "skrivbordsprodukter", vilket jag i många år har gjort. Jag har ett stort lager av sånger, musik och texter. Min vän Arne brukar skoja med mig och säga: "Du behöver bara kunna två ord för att bli känd precis som Elvis: "Tutti frutti" "

I morgon ringer en läkare till mig angående mina förvärrade astmabesvär. Jag hoppas på att få veta hur  jag skall få bättre livskvalitet. Som det nu är är jag rätt så skör på grund av andnöd och hostattacker. Jag tycker synd om mina grannar som måste utstå mina hostljud.

Jag gläder mig mycket åt det härliga ljuset som vi nu kan se fram emot. Våren kommer snart med sol, ljus, värme och fågelsång. Det kan bara bli bättre och bättre dag för dag!

💗💗💗💗💗💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar