Twingly statistik

fredag 6 augusti 2021

Behandling med Bikarbonat

 Den 27 juli skrev jag om mitt besök vid Vårdcentralen. Läkaren där gav mig också råd att använda mig av Bikarbonat och Olivolja efter en viss ordning. Jag börjar dagen med att ta en matsked olivolja som jag håller kvar i munnen cirka 10-15 minuter. Jag brukar inte klara mer än 10 minuter. Därefter tar jag en halv mugg med kokande vatten och 1/2 tesked Bikarbonat utspädd med kallt vatten och några droppar citron.

Jag inhalerar Bikarbonat och olja i kokande vattenånga några gånger om dagen. 

Jag märker redan en klar förbättring och tänker fortsätta behandlingen som förhoppningsvis kan leda till att jag blir av med den besvärliga svampinfektionen.

Så kan jag berätta att jag fortsätter behandlingen hos sjukgymnast för min onda axel. Sakta men säkert tycker jag att det blivit bättre och jag är så tacksam för det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar