Twingly statistik

fredag 17 juni 2022

Vem vill byta lägenhet med mig?


 Min lägenhet på 3 rum och kök med adress Granitvägen 16 B hör till de mest attraktiva inom det här området i Västra Bråstorp. Av följande skäl vill jag byta till annan lämplig lägenhet.

1. Min hustru avled för två år sedan och jag bor numera ensam, så jag söker en 2 rums lägenhet eller en 3 rums lägenhet med något billigare hyra. Jag betalar 7655 kronor i månaden i hyra och 320 kronor för garage.

2. Till min lägenhet har jag utomhustomt både på ena och andra sidan. Det blir för tungt för mig att klara av de nödvändiga uppgifter som måste utföras och jag har den senaste tiden fått lov att anlita hjälp för detta.

Jag söker lägenhet hos bostadsstiftelsen Platen där jag under lång tid stått i kö.

Om Platen godkänner vill jag gärna byta med någon som vill ha min lägenhet. Mina önskemål är att få en lägenhet där jag slipper att sköta utomhusarbete, gräsklippning osv. Dessutom vill jag ha en lägenhet i hus med hiss eller med bottenplan







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar