Twingly statistik

måndag 31 mars 2014

Ännu en gång varning för Jukebux.com

Så här ser deras marknadsföring ut:
”Få ett par nya Converse sneakers för endast 19 kr!


Våren och sommaren närmar sig och då ska man ju ha de perfekta skorna. Oavsett om du har hunnit införskaffa dig säsongens hetaste Converse eller inte, så bör du inte missa denna unika möjlighet.


Slå till idag och få ett par superläckra Converse för under 20 kr. Vad väntar du på?

Detta är bluff. Du får inga skor, men du luras att betala med ditt kontokort. Efter 14 dagar dras det 349 kronor från ditt konto för en tjänst du inte har beställt. Jag har skrivit om detta tidigare. Läs gärna Arnes kommentar:

5 kommentarer:

  1. Hej och tack . Det var nära att jag beställde en telefon för en krona.Förstod att det var lite för billigt.Jag godkänner villkoren var redan ikryssad men det fanns inga villkor att kontrollera.Tack än en gång.Det blir ingen Androidtelefon för min del.Varning för Jukebux

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för varningen! Det var nära att jag köpte en surfplatta för 49 kr. Tyckte det lät lite för bra så jag googlade och hamnade hos dig. Tack igen.
    Vänlig hälsning / Susanne

    SvaraRadera
  3. FI FAN att sådana djäklar får härja fritt på nätet - inget telefonnumer inte ens en mailadress. Jag betalade 15:_ för skorna ( trodde jag) 5 dagar skulle abonnnemanget vara jag hittade inte någon plats där jag kunde avregistrera mig - så den 5 dagen klippte dessa gangsters 399:- från mitt kort! En månad på Job Form
    de måste ju sett att jag var pensionär och knappast i behov av jobansökningshjälp!! FI FAN jag ska polisanmäla har oxå bytt mitt kreditkort!! Vill varna alla!!!

    SvaraRadera
  4. Blev blåst på 399:- varning till alla - detta är fiffel o båg skla polisanmäla nu!!

    SvaraRadera
  5. Jag hade inga problem med detta. Erbjöds sodastream för 1kr. Villkoren fanns med och mailadress och telefonnummer.
    Jag har tagit sådana här erbjudande förut bl.a. På en surfplatta android för 1 kr och det fungerade alldeles utmärkt.
    Tråkigt att ni andra blivit lurade.

    SvaraRadera