Twingly statistik

fredag 30 december 2022

Mellandagstid


Foto från Rosmarie taget 30 December 2022


 Som jag tidigare skrivit så firade jag julaftonen ensam i stillhet i mitt hem och kunde tyvärr inte fira på grund av att jag var sjuk. Under den senaste månaden har min astma förvärrats med ökad slembildning och hostattacker. Desto bättre var det ju att jag fick veta efter provtagningen av läkare att jag inte bar på någon smittosam sjukdom. Jag har efter senaste läkarbesöket blivit ordinerad två kraftigt slemlösande mediciner och börjar känna mig betydligt bättre nu.

På torsdagen kom en del av barnen och barnbarnen till mig och hjälpte till att ordna med god mat och dryck och i dag fredag har vi först varit samlade nästan alla barn och barnbarn på restauranten Vänner och vin där vi ätit god mat. Därefter var vi hemma hos Susanne och Johan och fortsatte vårt firande.

Jag är så tacksam för att vi får ha det så bra i vår familj.

Efteråt var några av barnen till minneskyrkogården och besökte Ulla-Britts gravplats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar