Twingly statistik

tisdag 27 april 2021

Sånger ur en samling med texter ur Filipperbrevet

 Jag har tidigare publicerat sånger med texter ur Filipperbrevet, som jag skrivit för flera år sedan. Detta sker med tanke på de två bibelstudier som Daniel Persson gett oss de två sista tisdagskvällarna via zoom i Pingstkyrkans regi i Motala 

Daniel talade bland annat om det sinnelag som fanns hos Kristus Jesus, vilket Paulus skriver om och dessutom om det namn som står över alla andra namn för vilket alla knän en gång skall böja sig och då bekänna Jesus som herre. Just därför publicerar jag nu två sånger ur min samling som passar till Daniels förkunnelse.

1. Låt det sinnelag råda hos er som också fanns hos Kristus Jesus.

2. Han har fått ett härligt namn......Ja han herre är.

Sångerna får mycket gärna användas!! Hela samlingen inklusive pärm kan beställas av mig. Min ide är att den som köper ett exemplar kan få tillåtelse att kopiera samtliga sånger

Jag blir jätteglad om någon vill kommentera och skriva vad ni tycker om sången och musiken som jag här publicerar.

Nr 1. 4 sidor

Nr 2. Tre sidor
















 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar